افتتاح پارکینگ اختصاصی خودرو‌های قانون مبارزه با موادمخدر در زنجان 

استاندار زنجان از افتتاح پارکینگ اختصاصی خودرو‌های قانون مبارزه با موادمخدر با۲میلیارد تومان اعتبار درکیلومتر پنج جاده زنجان_بیجار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در مراسم افتتاح پارکینگ اختصاصی خودروهای قانون مبارزه با مواد مخدر در زنجان نبود محل اختصاصی برای نگهداری ماشین‌های توقیفی در رابطه با مواد مخدر را یکی از مشکلات این حوزه در استان زنجان برشمرد و گفت: ایجاد این پارکینگ اختصاصی جزو نیازهای ضروری بود، چون با نبود محل اختصاصی برای نگهداری این خودرو‌ها در صورت بروز مشکل برای آنها مالکان این خودرو‌ها به طور قانونی آن را پیگیری و مطالبه می‌کنند که پروسه و انرژی زیادی را از هر ۲ طرف می‌گیرد.

او بابیان اینکه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان، از سال گذشته پیگیر ایجاد این پارکینگ بوده و اقدام لازم را انجام و اعتبار مورد نیاز را هم از مرکز گرفته اند، افزود: با بهره‌برداری از این پارکینگ، خودرو‌های توقیفی تا تعیین تکلیف در این مکان نگهداری می‌شوند و دیگر خیلی از مسائل و مشکلاتی را که داشتیم نخواهیم داشت.

استاندار زنجان در ادامه بااشاره به دیگر اقدامات حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: طی چند سال گذشته اقدامات موثری برای ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر با مشارکت بخش خصوصی انجام گرفته است و در حال حاضر هر لحظه اراده کنیم می‌توانیم نسبت به ساماندهی و نگهداری آن‌ها اقدام کنیم.

او تأمین مکان با مشارکت کمیته‌ای تحت عنوان کمیته متکدیان (که بخشی از آن‌ها هم درگیر اعتیاد هستند) و شهرداری برای ساماندهی افراد مرتبط در راستای مبارزه با مواد مخدر از جمله اقدامات خوب عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در زنجان انجام شده که به دنبال آن دغدغه‌های قبلی رفع شده است.

رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز با تقدیر از تعامل مدیر ارشد استان زنجان در مساعدت‌های لازم در راستای ایجاد پارکینگ اختصاصی خودرو‌های مرتبط در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: با داشتن محل اختصاصی برای نگهداری خودرو‌های مذکور، دیگر بسیاری از مشکلات گذشته را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: ظرفیت این پارکینگ ۱۸۰ دستگاه خودرو است و اعتبارات این طرح از محل اعتبارات ملی ستاد مبارزه با مواد مخدر تأمین شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.